حفظ حریم خصوصی

سیاست فرابوم در حفظ حریم خصوصی کاربر

فرابوم، بی‌فاصله تا بانک

 

سیاست فرابوم در حفظ حریم خصوصی کاربر

 

 

فرابوم با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای استفاده از امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آن‌ها ارائه دهد. این شرکت نسبت به حریم خصوصی کاربران خود متعهد است و بدینوسیله سیاست‌های خود را درزمینه احترام به حقوق مخاطب شرح می‌دهد.

 

فرابوم به‌منظور پاسخگویی به سؤالات، ثبت درخواست‌ها و تست وب‌سرویس‌ها، اطلاعاتی از کاربر دریافت می‌کند. کلیه فعالیت‌های فرابوم قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرآیند دریافت سرویس، فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود. از این رو ارائه اطلاعاتی مانند کد اقتصادی و شناسه ملی لازم است.

 

یادآور می‌شود نام و نام خانوادگی، نام شرکت، ایمیل و شماره تماسی که مشتری برای فرابوم ارسال می‌کند، تنها راه‌های ارتباطی مورد تایید مشتری است. درنتیجه تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. این اطلاعات در فرابوم محرمانه تلقی می‌شود و بدون اجازه کاربر در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی‌گیرد.

 

زمانی که وارد سایت فرابوم می‌شوید، از طریق روش‌های استاندارد و به‌طور خودکار:

 

  • آدرس اینترنتی سایتی که مخاطب از طریق آن وارد سایت فرابوم می‌شود،

  • تاریخ و زمانی که کاربر وارد سایت فرابوم می‌شود و مدت زمانی که در سایت است،

  • اطلاعاتی درباره IP Address کامپیوتر بازدید کننده،

  • نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل آن،

  • جست‌وجوهای انجام شده در سایت فرابوم و نتایج انتخاب‌شده،

  • اطلاعاتی که مخاطب از سایت فرابوم دانلود می‌کند،

  • اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر،

 

دریافت می‌شود. اطلاعات دریافت شده در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت است. همچنین این اطلاعات برای تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات مناسب به کاربران جمع آوری می‌شود. اطلاعات به دست آمده به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

 

فرابوم برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض است.

 

فرابوم اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می‌کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آن‌ها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی فرابوم و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که از اطلاعات کاربران محافظت کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سوءاستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط است و فرابوم حق اعتراض و پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد.

 

⊗ توجه داشته باشید که 5000047725000 شماره‌ای است که فرابوم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت خدمات و سرویس‌ها را به اطلاع کاربران می‌رساند. روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فرابوم، با هر شماره دیگری تخلف و سوءاستفاده از نام فرابوم است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@faraboom.co اطلاع دهید.


باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر دهد و شماره جدیدی ثبت کند.


مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و او حق هرگونه ادعا علیه فرابوم را از خود سلب می‌کند. فرابوم هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فرابوم وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌اند.

فرابوم برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه کاربری امن، راحت و خوشایند را برای همه فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

 

 

 021-47725000 پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته